StrijkersForum
Vrijwel alles over strijkinstrumenten, vanaf de bouw tot en met het bespelen ervan.
Je bent niet ingelogd.
#1 21-06-2010 13:59
- Strider
- Lid

- Bijdragen: 1
aanschaf e-viool
Hallo allemaal
Ik ben hier nieuw op dit forum, hoewel ik wel veel comments gelezen heb over de elektrische viool omdat ik er zelf heel graag eentje wil hebben. Ik speel onderhand alweer meer dan 10 jaar viool, van klassiek tot klezmer en rock. Ik heb zelf nog een vraag die (voor zover ik weet) nog niet heel duidelijk is beantwoord: waar kan ik een elektrische viool kopen en waar je ze ook kunt uitproberen? Ik zou graag een aantal adresjes krijgen, zodat er ook wat te vergelijken valt (prijs/kwaliteit enz).
#2 05-07-2010 16:02
- gdae
- ♪
- Bijdragen: 38
Re: aanschaf e-viool
Hoi Strider,
De winkel in Hilversum van Zlata strijkinstrumenten heeft een leuke keus en een goede spirit (ben er niet geweest, maar weet dat ze o.a. de Neolin in huis heeft, dat laat wel zien dat ze niet alleen klassiek denkt). En bij Laenen in Oosterhout kan je goedkope violen testen en vergelijken. Ik heb er mijn Stagg en voetpedaal gekocht en scoor daar hoge ogen mee (niet bij sommige leden van dit forum, maar wel bij wie me gehoord heeft).
#3 05-07-2010 16:35
- Zlata Strijkinstrumenten
- ♫ ♪

- Van: Hilversum
- Bijdragen: 397
- Website
Re: aanschaf e-viool
Hi Strider,
Uitproberen is inderdaad de beste manier om erachter te komen welke prijs/kwaliteit jou aanspreekt en welke elektrische viool het beste bij je past en die je het mooist vindt.
Momenteel heb ik de NS Design WAV, de Neolin en eigen merk violen voorradig. In de zeer nabije toekomst zal ik ook het merk Bridge aan mijn collectie toevoegen.
Met vriendelijke en muzikale groeten,
Zlata Brouwer
Gratis maandelijks Ezine voor strijkers ontvangen?
Bij aanmelding gratis virtuele vioolles cadeau!
Mis em niet en schrijf je NU in op www.vioolspelen.nl