Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk toch niet dat bouwers demo’s en workshops in hun ‘arsenaal’ behoren te hebben om een instrument aan de man te brengen. Dat zou namelijk inhouden dat wie de mooiste c.q. beste demo of interessantste workshop kan opvoeren de grootste kans maakt op de verkoop van een instrument. Die manier mag niet de bepalende factor worden, zo mag een instrument niet worden verkocht. Waar het om draait is, dat de koper als het ware een chemische binding krijgt met het instrument en dat het instrument overeenkomt met het klankideaal van de koper. Dat is volledig afhankelijk van de persoon: wat de een aanspreekt stoot een ander juist af. Zo’n binding ontstaat niet in de eerste minuut, die moet weloverwogen tot stand komen. Daarom is na een voorselectie van twee instrumenten, tijd nodig om te beslissen. Meenemen dus en er uit en te na op spelen in diverse omstandigheden. Anderen laten spelen, luisteren en beoordelen. Zelf spelen. Afwegen, wel of niet aanschaffen. Zo zou ik het doen en zo doe ik het.EricM zei:(.....)
Misschien zijn informele samenspelsituaties, workshops en demo's (demo-ensembles pro en amateur) andere manieren om instrumenten op een zinnige en prettige manier onder de aandacht te brengen.
Bouwers, importeurs en winkeliers zouden hier misschien actiever in kunnen zijn. Zeker nu de overheid andere prioriteiten zegt te hebben.
Beste Bert, de reactie van xxx kan ik heel goed begrijpen. Zij reageerde gewoon op jouw eigen denigrerende en uit de hoogte opmerking """"Hoeveel jaren werkt xxx dan al in "de Branche"? Twee ? """"""BertBoonVioolbouw zei:Ik begon niet over vele jaren, dat was je toevallig zelf. Wanneer die jaren niet relevant zouden zijn, waarom noem je ze dan? Zoals je weet houd ik niet van opschepperij.
Vind je het zo spannend Liuwe ??? niks spannends aan hoor, volgens mij.liuwe zei:Het wordt weer spannend op het forum!! :|
Maar ik blijf erbij dat er hier op het forum nogal eens heel onaardig op elkaar gereageerd wordt, ook door jou ! Hoe staat het met jouw wol trouwens, ook nooit eens een keertje mislukt of zo ?BertBoonVioolbouw zei:NoName#1, met jaloezie heeft het niets te maken. Vanuit mijn gezichtspunt is er in het geheel geen reden tot jaloezie en bovendien ben ik niet jaloers aangelegd. Het heeft wel iets te maken met met mijn ergernis over "veel geschreeuw en weinig wol", zeker als die wol misschien ook nog twijfelachtig is. Ik vind dat je daar niet zomaar mee mag wegkomen op dit forum.
Dat is waar Bert, ik heb het wel eens veel erger gezienBertBoonVioolbouw zei:@NoName#1; fora zijn er ook om ergernissen te uiten. Overigens drukt men zich hier op dit forum behoorlijk parlementair uit vergeleken bij veel andere fora op het net.