Til er nou ook weer niet te zwaar aan!marleen zei:@Frits, ik heb een mailtje naar Anouschka gestuurd om te kijken of we onze koffieklets via email verder zullen zetten (wacht nog op een antwoord). Het is waar dat het een onderonsje tussen Anouschka en mij werd, persoonlijk zou ik ook blij geweest zijn als er nog meer mensen hadden verteld over hoe het hun verging in het begin van hun leerproces, niet alleen technische zaken maar ook de ups en downs in het hele proces. Anyway, het is jouw forum en jij beslist wat de toon ervan mag zijn! Ik zal me hierna beperken tot technische vragen en er een nieuw topic voor aanmaken (als ik ondertussen geen opener/levendiger forum gevonden heb, maar heb al gemerkt dat er helaas niet veel Nederlandstaligs bestaat).
Toch nog even Franz beantwoorden als dat nog mag?
@Franz, bedankt voor je antwoord. Het zou wel eens aan de boog kunnen liggen. De snaren zijn inderdaad heel slap. Zaterdag ga ik naar Proarte in Antwerpen en misschien koop ik wel een nieuwe viool. Gisteren speelde mijn juf me eventjes iets voor op de huurviool en voor het eerst kwam de klank er zelfs bij haar eventjes niet door.
Groeten
Marleen
Ik probeer een beetje orde te scheppen en te handhaven.
Ik denk dat je (jullie) best wel begrijp(t)en waar het om gaat. Als je een forum wilt waar je echt kunt 'chatten' over bijna alles, kan ik je vertellen dat die er geweest is. Een paar jaar geleden bestond die nog. Toen we hier dan nog het Violistenweb.nl hadden - de voorloper van StrijkersForum- zag je wel eens dezelfde klacht van leden, die alleen maar vrijblijvend wilden kletsen over de meest uiteenlopende onderwerpen die bijna nooit meer iets te maken hadden met het 'strijkers gebeuren', maar al gauw verzandden in onderwerpen over de nieuwe hond die iemand had aangeschaft. Het resultaat was dat die site zichzelf heeft opgeheven, wegens het uitblijven van iedere activiteit. De meest recente posts waren meer dan twee jaar oud. Dan kun je wel nagaan hoe de vlag erbij staat en wat de oorzaak is van het overlijden.
Frits