Frits,SoundBoard zei:In een iets andere vertaling:
Wat er was, zal er altijd weer zijn,
wat er is gedaan, zal altijd weer worden gedaan.
Er is niets nieuws onder de zon. (Pred. 1:9)
Maar goed, het zou moeten gaan over een CD van Janine. Ik heb me eergisteren dus naar de ALDI begeven en door de bak met klassieke CD's gespit. Het duurde wel even voor ik ook maar een enkele CD van Janine te pakken had. Het was nota bene het vioolconcert van Tsjaikovski (ook voor € 5,99) maar daar ging mijn interesse niet naar uit. De vier jaargetijden zat er helaas niet bij. Wel allerlei ander spul, maar ja men noemt het al gauw 'klassiek' zo bleek. Ik ben dus niet geslaagd. ('k Heb ook geen slobberwijn gekocht!)
Frits
Mijn enige aanraking (aanvaring?) in dit leven door/met de reformatorische orthodoxie, betrof een zesjarig verblijf op een 'School met de Bijbel'. En daar is die Statenvertaling er wel ingeramd. Vertel mij wat van de Tale Kanaäns
Spijtig dat je die uitvoering van de Vier Jaargetijden niet te pakken hebt gekregen. Aan de andere kant; volgend jaar is er vast weer sprake van nieuw aanstormend talent dat onontkoombaar met een nieuwe visie op dit stuk komt :/
Van ellende zou ik een hele doos slobberwijn hebben gekocht, want ik heb aan de kleinste smoes genoeg
Hopf