C
Celloles-amsterdam
Guest
Altijd al cello willen leren spelen? Mijn naam is Anne, ik studeer aan het Conservatorium van Amsterdam (3e jaar) en heb ervaring met lesgeven. Op dit moment heb ik weer plek voor enkele leerlingen. De lessen vinden plaats bij mij thuis, ik woon in Amsterdam Oost.
De lessen zijn geschikt voor zowel (ver) gevorderden, als beginners. Het lestempo wordt afgestemd op de leerling. Onderwerpen die o.a. aan bod komen zijn: melodieën op gehoor naspelen, samenspelen, notenlezen, houding en techniek. In elke les staat het muziek maken centraal.
In overleg en afhankelijk van leeftijd en leservaring zijn privélessen van 30, 45 of 60 minuten mogelijk.
Het tarief is €25,- per uur, en er is mogelijkheid tot een gratis proefles.
Voor geïnteresseerde en gemotiveerde volwassenen biedt ik ook solfègelessen aan.
Stuur gerust een e-mail voor meer informatie.
De lessen zijn geschikt voor zowel (ver) gevorderden, als beginners. Het lestempo wordt afgestemd op de leerling. Onderwerpen die o.a. aan bod komen zijn: melodieën op gehoor naspelen, samenspelen, notenlezen, houding en techniek. In elke les staat het muziek maken centraal.
In overleg en afhankelijk van leeftijd en leservaring zijn privélessen van 30, 45 of 60 minuten mogelijk.
Het tarief is €25,- per uur, en er is mogelijkheid tot een gratis proefles.
Voor geïnteresseerde en gemotiveerde volwassenen biedt ik ook solfègelessen aan.
Stuur gerust een e-mail voor meer informatie.