Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is een nogal persoonlijke zaak. De een vindt een saxofoon een pracht instrument en een ander weer juist niet. Kan men eindeloos over discussiëren maar dat lijkt me geen nut hebben, dus moet en we ook niet doen.De heer Stroh had de strohviool van mij niet behoeven uit te vinden, trouwens de heer Sax had ook beter kunnen thuisblijven, want van het geluid van de saxofoon word ik ook niet echt vrolijk.
Die met twee toeters zijn dan het beste: één voor bier en de kleine voor ouwe klare!Ik zie ineens mogelijkheden voor ons Brabantse Carnavals Blaaspoep orkest voorbij komen.....
Hangt er vanaf wie op de saxofoon speelt. Dat is bij een viool niet anders. Je hoort n.l. de bespeler en niet het instrument.De heer Stroh had de strohviool van mij niet behoeven uit te vinden, trouwens de heer Sax had ook beter kunnen thuisblijven, want van het geluid van de saxofoon word ik ook niet echt vrolijk.