Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het schijnt dat het label het jaartal 1741 bevat, terwijl het juiste bouwjaar is gesteld op 1744.Foutje in het jaartal, excuses, moet 1744 zijn, één van zijn laatste violen, misschien de f-gaten door zijn vrouw Catarina gedaan?
Wat is er eigenlijk zo slordig aan, ik hoor graag een opsomming, kan ik wat van leren.Bekijk bijlage 579
Ligt het aan mij, of zijn deze f-gaten 'redelijk slordig' ?
De oplettende lezertjes weten dat ik een kneusje ben op vioolbouwers gebied, en dat ik me aan een dergelijk project als bouwen nooit zou wagen.Heren, het valt mij op dat de hele foto een beetje uit het lood staat. Gooi er maar eens een raster overheen, maar dan nog de f-gaten een beetje scheef.
b.t.w. Tobias, ga je bouwen?
Maar wel met een lelijk gesneden rechter f-gat.Het is niet dezelfde viool.
Ik heb vaker foto's gezien van Guarneri, wat mij opviel was de vaak wat slordige rommelige inleg, volgens mij was het een drinkebroer, deze opmerking neem ik geheel voor mijn rekening want het is natuurlijk niet wetenschappelijk onderbouwd.Ziet er allemaal wat rommelig uit. Het hout voor het achterblad doet denken aan goedkope Chinese violen.. Ook het werk van Katerina?