Test hier uw visuele vaardigheden om symmetrie te ontdekken!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, die score is prima, maar het gaat er ook om hoeveel tijd daarvoor nodig was. Want met vijf minuten proberen krijg ik de hoogste score in de langste tijd. Dus een volgende keer de score met de gebruikte tijd opgeven!chrish zei:Mijn uitslag: 4, niet slecht lijkt mij.
Heb je er dan al een uur of zo mee zitten 'oefenen'?Joris zei:Oefening baart kunst! De eerste keer 3.53 in 142 seconden, en de keer daarna 3.50 in nog maar 97.5 seconden
Ik kan het niet zo gauw terug vinden, maar ik herinner mij een tijd geleden alweer, op dit forum de discussie over een viool. Ik beweerde dat er iets niet goed zat en daarmee bedoelde ik iets in de symmetrie bij de aanblik van het front van de viool. Ik weet niet meer of iemand anders het zei of ikzelf, maar op een gegeven moment werd beweerd dat de toets te ver naar links zat. Daar waren een aantal leden het niet over eens. Er waren er die op hun monitor met een liniaal aan het meten waren geslagen en warempel wat bleek? De toets zat een mm of drie te ver naar links. Wanneer je zoiets alleen maar opvalt door na te meten heb je (nog) geen timmermansoog.Anara zei:Maar had dat timmermansoog iets te maken met strijkinstrumenten? (over kaders gesproken).
Ik miste even waar dit bericht vandaan kwam.
Groetjes,
Anara