Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt helemaal gelijk, het is natuurlijk afhankelijk per persoon hoe ver iemand kan en wil reizen om welke reden dan ook. Je moet het maar net de moeite waard vinden.Jozeph zei:Gemakkelijk gezegd. Niet iedereen is in staat verre reizen te maken. Bovendien... een goede cello behoeft onderhoud. Ik kan toch niet steeds honderden kilometers gaan reizen als er wat is.
Dus: wie weet een goede cellobouwer in de omgeving van Vlaams of Nederlands Limburg. Aanliggende Wallonië of Regio Aachen mag ook.
Jozeph,Jozeph zei:Wie heeft ervaringen met een cello gebouwd door Jay Haide uit Berkeley, Ca. Hij heeft een "antieke" uitstraling, maar is nieuw.
Ten aanzien van mijn twijfel over de locus delicti (voor wie afkomst een belangrijke rol speelt, China of Berkely) en wat elders in de wereld wordt gedacht over Jay Haide is e.e.a. te lezen op deze site:BertBoonVioolbouw zei:Het wordt door Ifshin Violins, het handelshuis dat deze instrumenten verkoopt, niet hardop gezegd, maar het zijn instrumenten uit een Chinees atelier. De instrumenten van Jay Haide die ik heb gezien zagen er goed uit, maar zijn goed vergelijkbaar met andere Chinese instrumenten uit dezelfde prijsklasse.