Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met dit soort stukken heb ik het idee dat het nog knapper zou zijn als je ze op een eenwielfietsje op het slappe koord uit zou voeren. Of als ze door een kind gespeeld worden natuurlijk. Het zijn een soort van circusnummers. Bij Spiegel in Spiegel van Arvo Pärt zou het niet werken...
Ik probeer me nu voor te stellen hoe je een cello bespeelt als je op een eenwielfietsje zit. Waar laat je die cello? Een viool zou nog lukken misschien. Maar een cello?
Je moet die pin toch ergens op zetten... En je mag niet teveel voorover buigen als je speelt want dan kukel je om. Misschien moet je een wiel onder de cello zetten, maar dan is het stiekem toch een tweewieler. Ik kom hier niet uit.
Ik denk dan toch van vaders kant, wat ik vind het wel meevallen.Die bewegingen, is die pianiste zijn moeder? Dan zit het in de familie.
Ik denk niet dat dit een gewoon doorsnee jongentje is. Zijn algehele bewegingen en oogbewegingen... ik vind hem autistisch overkomen. Hij kijkt totaal het publiek niet in. Maakt geen oogcontact. Speelt bijna als een blind iemand. Autistische mensen ervaren alles met hun zintuigen heel intensief. Je ziet hem de muziek ook erg intensief beleven. Hij kan gewoon niet anders. Is totaal in zijn eigen wereld.
En al zou hij autistische zijn, juist dan is het geweldig voor hem zijn om zo'n uitlaatklep te vinden in de cello/muziek.. ik vind hem autistisch overkomen.
Het is nog niet onomstotelijk vastgesteld dat het ventje 'beperkingen' heeft, hoewel niemand volmaakt is.Als ik dit allemaal zo lees, dan het ik het ventje beter in het topic "Musiceren met beperkingen" kunnen plaatsen.
Volgens mij is hij volkomen normaal