Wie kan mij helpen aan een videoclip van deze veelzijdige componist (vioolleraar, arrangeur, musicus, schrijver) waar men de 'Oregano Suite' speelt?
Op YT kan ik die Suite niet vinden.
Op YT kan ik die Suite niet vinden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, dat is inderdaad ook een mogelijkheid.(.....) Ik denk niet dat dit het orkest van het Conservatorium in Creil - Aveyron. 't Is ook inderdaad te hopen van niet!
Meer een zomer muziek project die inderdaad wel uit gaat van dat opleidingsinstituut, maar 't is maar net wie je daartoe toelaat en wat het doel is. Misschien wel een gelegenheid voor conservatoriumstudenten om amateurs te leren coachen en oefening in dirigeren. In NL in Zwolle was vanuit Artez ook een project samenspelen met slotuitvoeringen. Amateurs konden zich melden en de studenten waren in de rol van coach. Als je dan de slotuitvoeringen opneemt en er Conservatorium Artez Zwolle bij zet...
Ja die site had ik ook gevonden!! Die 'iemand' was IK!Speurwerk leidde naar geluidsbandjes van uitgeverij Stretta. De gehele oreganosuite bestaat uit 4 delen en hier kun je er drie horen
http://www.stretta-music.nl/den-oregano-suite-nr-555615.html
(intussen heeft net iemand gepost)
Ja, dat is inderdaad ook een mogelijkheid.
Gelukkig vind ook jij dat het niveau niet hoort bij dat van een Conservatorium student.
Dat vermoeden had ik eigenlijk ook wel. Maar je weet maar nooit wie je nog meer hebt weten te betrekken in het onderzoek naar de geluidsopnames...Ja die site had ik ook gevonden!! Die 'iemand' was IK!![]()
Ja jij wel, maar er zijn er.....Huh, dacht je dan écht dat ik het verschil niet zou horen???(.....)
Ik weet zeker dat ik dat heb van Irene in óf een conversatie óf informatie over de ForumViool, ik heb gezocht waar het vandaan kwam maar kan het niet meer terug vinden. Ik moet het doen met wat ik me ervan herinner: deze viool is in handen gekomen van een Irakees. Maar ook de naam kan ik niet meer terug vinden.Maar hoe kom jij, Frits, zo specifiek op die Suite Oregano?
Ik weet zeker dat ik dat heb van Irene in óf een conversatie óf informatie over de ForumViool, ik heb gezocht waar het vandaan kwam maar kan het niet meer terug vinden. Ik moet het doen met wat ik me ervan herinner: deze viool is in handen gekomen van een Irakees. Maar ook de naam kan ik niet meer terug vinden.
Iik heb via internet wat over deze veelzijdige docent gevonden en al zoekende kwam ik bij zijn composities terecht en die troffen mij! Heel leuke muziek. Dus zo ben ik aan deze componist gekomen, eigenlijk via Irene dus.