Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vreemd gestoken krul met een 'vreemd' oog, waardoor die uit het centrum zit.
Nu maak je ook even een vergelijking.Met die stukken scherpere foto's zie ik nu ook een scheur in de wang ter hoogte van het A-gat.
Het 'oog' blijft er vreemd uitzien, zeker als ik die vergelijk met die van de meester Guarneri:
Ja, natuurlijk! Streven naar het aller mooiste.Nu maak je ook even een vergelijking.
Behoren al die onregelmatigheden en sporen van slechte afwerking ook bij de schoonheid van de vorm? Of noemen we dit maar "schoonheid van de vorm" omdat een Guarneri heel duur is geworden? Net zoals een glas wijn uit een zeer dure fles ook altijd lekker is? Het beoordelen van een viool heeft alles met psychologie te maken, denk ik. Maar daarover is hier wel eens eerder geschreven.Bekend om de schoonheid van de vorm.
Aangenomen dat de krullen van Guarneri 'al die onregelmatigheden en sporen' bevat, neen natuurlijk niet, die hebben niets met de vorm te maken.Behoren al die onregelmatigheden en sporen van slechte afwerking ook bij de schoonheid van de vorm?