Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pirastro gold. Toch iets warmer en ronder dan de Lenzner en veel beter dan b.v. de standaard Dominant e.Hallo SF-ers,
Iemand een tip waar ik online snaren kan bestellen?
Of ander advies w.b. snaren kopen? Ik ben op zoek naar een reserve-e-snaar.
En iemand nog leuke suggesties voor een e-snaar (merk, type etc.)
Bedankt alvast!
Het is dat ik nou al twee jaar afgekickt ben van welk type E snaar dan ook... Maar anders zou ik die softjes zeker gaan proberen,Optima Lenzner komt zeer binnenkort met een nieuwe serie E snaren: een "Goldbrokat Special" een "Brass-plated" en een "Gold-plated" waarvan zeker de laatste een zeer aantrekkelijke prijs krijgt in verhouding tot de vergulde E snaren van de concurrentie. Bovendien zijn alle E snaren van Optima (heeft vorig jaar Lenzner overgenomen, uitgezonderd de darmsnaren) te krijgen in maar liefst 5 dikten, t.w. medium (.26) , soft .25, extra soft .24, forte .27 en extra forte .28 (getallen staan voor mm .26 = 26/100mm)
Dan moet het aan de viool liggen.Het is dat ik nou al twee jaar afgekickt ben van welk type E snaar dan ook... Maar anders zou ik die softjes zeker gaan proberen,