Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het zijn vooral de slechte retouches van reparaties van scheuren, die we doen vrezen dat de reparaties niet goed zijn uitgevoerd, bovendien lijken er zoveel scheuren te zijn dat het erg riskant wordt.Huub heeft een heel verslag uitgebracht over wat hij zag en dat was niet fraai. De krasjes, putjes edm storen mij niet. Wel de barsten en beschadigingen.
Ik heb dus afgezegd en de fakkel doorgegeven aan de volgende kandidaat.
Dat is gezichtsbedrog. Foto is genomen onder een hoek waarbij geen bovenblad is te zien. Zo kun je concluderen dat het bovenblad geheel vlak is. Dat is natuurlijk niet zo.Ik vermoed dat het bovenblad erg is ingezakt, als ik naar de foto van de zijkant kijk of is dat gezichtsbedrog?
De retouches kunnen dan niet zo mooi zijn, dat betekent nog niet dat de onderliggende reparaties van scheuren niet degelijk zijn uitgevoerd. Dat zou je pas kunnen vaststellen wanneer je een blik in het instrument kunt werpen, maar dat is mij hier niet gegund. Scheuren in het stapelgebied (die zijn natuurlijk veel erger) kan ik niet waarnemen.Het zijn vooral de slechte retouches van reparaties van scheuren, die we doen vrezen dat de reparaties niet goed zijn uitgevoerd, bovendien lijken er zoveel scheuren te zijn dat het erg riskant wordt.
Ik vermoed dat het bovenblad erg is ingezakt, als ik naar de foto van de zijkant kijk of is dat gezichtsbedrog?
klopt. Maar de kwaliteit van de retouche is lijkt me wel een indicatie van vakmanschap?De retouches kunnen dan niet zo mooi zijn, dat betekent nog niet dat de onderliggende reparaties van scheuren niet degelijk zijn uitgevoerd.
Inderdaad. En de plek waar die meestal zichtbaar zijn, tussen de kamvoet en de plaats van de stapel is buiten beeld.Scheuren in het stapelgebied (die zijn natuurlijk veel erger) kan ik niet waarnemen.