Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet je wel wat je zegt? Als ik een strijkstok krijg waarvan het schroefdraad is vastgeroest dan gaat de hele slof in een glas met wd-40/water en dan een paar dagen laten intrekken. Soms werkt het soms niet, als het niet werkt dan moet van onder de slof door het oogje geboord worden (wel eerst schuifje en haar eraf halen)n.plog zei:Blijf A.u.b. Met Wd40 Uit De Buurt Van Strijkstokken!!!

Dan zal je dit wel heel interessant vinden.n.plog zei:Dank je! Peccatte is inderdaad mijn grote held. Een van de volgende dagen ga ik nog nieuwe foto's op mijn website zetten.
Ik heb wel goede ervaringen met teflonsmeermiddelen omdat ze sneller doordringen in metalen verbindingen zoals schroefdraad maar veel minder in het hout dringen.
waarom ik zo'n angst heb van wd40 is omdat ik het vooral als poetsmiddel gebruik voor lijmresten van stickers en zomoet je maar eens proberen, werkt echt heel goed!