Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En daar moet staan: naspelen of spelen?sophievc zei:We hebben een muziekstuk dat jullie dan
Beste chrish. Ik weet niet of je de discussie een beetje gelezen hebt, maar er is hier geen sprake van "een stuk in 3 dagen leren en om het half te spelen."chrish zei:...Maar ik vrees dat deze 2 stukken net iets te hoog gegrepen zijn. Als ik denk om welke het gaat tenminste, je kunt deze stukken niet in 3 dagen leren en om het half te spelen, nou nee dan maar liever niet.
Hahaha, heerlijke uitspraak... even gebruiken voor een non-topic anecdote. Mijn kat heeft zo vaak mij horen stemmen en de stemvork horen aanslaan, dat als ze nu een stemvork hoort ze een redelijk nauwkeurige A miauwt. Wie weet zit er toch toekomst in kattegejank (en nee, ik kan nog niet op haar stemmen in plaats van de stemvork).chrish zei:Ik doe niet mee hoorLijk me wel leuk om te zien hoe er gestreken wordt. Ik denk dat het zo vals zal klinken als mijn kat op een krolse dag.