marloes s
|♫♫|♫
zeer intensieve cellocursus
Misschien leuk om een nieuwe post te openen?
Ben heel benieuwd wat voor cursus je gaat doen en naar wat je allemaal gaat beleven tijdens de cursus.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zeer intensieve cellocursus
Wanneer ruil je de oude in? En leuk dat jullie hebben samengespeeld, komt er een vervolg? (en is de afstand tussen jullie een beetje te doen - niet uren in de trein?)
Over cello en opgewonden zijn... Mijn zeer intensieve cellocursus begint bijna!! 52 uur allerlei les in 8 dagen. Ik vertrek zaterdag...en kan niet wachten! Maar vind het af en toe ook doodeng. Ben vast een van de minst ervarenen enzo...
Ik speelde een maand of 8 cello (huurinstrument). Met mijn lerares zou ik op een zaterdagochtend een eigen cello gaan zoeken. En dat lukte!
Ik met mijn eigen cello de trein in en naar huis. Thuis zagen ze mij aankomen lopen ... . Pure vreugde, topmoment!
Ja, begrijpelijk hoe je het koop-proces beschrijft. Ook mooi en nuttig om zo te onderzoeken.Een cello kopen lijkt mij doodeng, moet je echt goed de tijd voor nemen. En al die verschillende ruimtes, stemmingen en met of zonder andere mensen erbij, poeh wat een klus. Maar als het lukt dan is het geluk idd even heel groot![]()
Over cello en opgewonden zijn... Mijn zeer intensieve cellocursus begint bijna!! 52 uur allerlei les in 8 dagen. Ik vertrek zaterdag...en kan niet wachten! Maar vind het af en toe ook doodeng. Ben vast een van de minst ervarenen enzo...