Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bert je bent een man met verstand van muziek, want Joseph Decosimo de man die viool en ook banjo speelt, heeft een hele studie gemaakt van oude muziek.Binnen het genre lijkt me dit nog zo beroerd niet: je moet er van houden inderdaad.
Ja dat is het ook daar heb je gelijk in.Oude Muziek is nou net weer heel iets anders dan iets waarvan ik vermoed dat het Old Time Country of zo iets is.
Ik heb hier een foto van Joseph Decosimo, maar die ziet er toch heel anders uit dan op het YT-filmpje en speelt ook nog eens links!Bert je bent een man met verstand van muziek, want Joseph Decosimo de man die viool en ook banjo speelt, heeft een hele studie gemaakt van oude muziek.

Is Joseph Decosimo op de foto niet de persoon links met de rug naar de camera?Ik heb hier een foto van Joseph Decosimo, maar die ziet er toch heel anders uit dan p het YT-filmpje en speelt ook nog eens links!
Bekijk bijlage 6589
Dus Tobias hoe zit dat?![]()
Ja, ik heb er nog eens wat over nagezocht. Je hebt gelijk! Dat moet Joseph zijn.Is Joseph Decosimo op de foto niet de persoon links met de rug naar de camera?