Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die had Koos vergeten weg te halen!Zie ik daar op het fimpje nou een grote pot houtlijm staan?
Dat is toch uit den boze bij stijkinstumenten bouw?
Er is dacht ik niet denigrerend over de heer Hamoen gesproken. Alleen al de naam, Dirk Jacob Hamoen, doet vermoeden hier met een vakman van doen te hebben. Misschien is er over Koos iets denigrerend gesproken, en is zijn oprechtheid wat in twijfel getrokken. Waarschijnlijk ten onrechte, want Koos lijkt mij best een lieve oprechte eerlijke man.En verder wordt er wat denigrerend over de "heer Hamoen" gepraat en dat steekt.
Echt waar? Dacht het niet. Wáár dan?(.....) En verder wordt er wat denigrerend over de "heer Hamoen" gepraat en dat steekt. (.....)
Ja wat dacht je wat!(.....) Zo, en nu dan de vraag: hebben jullie al even op de site van Hamoen gekeken?
Ik kan het Vioolbouw-vuurtje nog wat verder opstoken, Tobias! Als je al bevattelijk bent voor dit virus dan kan je bij Dirk Jacob Hamoen in Makkum je hart ophalen, dat beloof ik je!Ik heb de site bekeken van vioolbouwer Hamoen. Krijg bijna zin om ook les te nemen. Als kind bouwde ik heel kleine violen van notenhout. Als voorbeeld had ik de Stradivarius violen. Uit het boek van Dirk J. Balfoort.
Dorus jij bent meer een bouwer dan een schrijver denk ik. Bij mij is het precies andersom. Zo'n notenhouten viooltje ging nog net. Maar aan het bouwen van een echte viool zal ik me nooit wagen.Bekijk bijlage 2166
Ik kan het Vioolbouw-vuurtje nog wat verder opstoken, Tobias! Als je al bevattelijk bent voor dit virus dan kan je bij Dirk Jacob Hamoen in Makkum je hart ophalen, dat beloof ik je!
Een dag ik de week ga ik daar heen om aan m'n eerste 4/4 Guarneri-viool te bouwen. Hoe mooi is dat, geweldige uitdaging. Ik sta steeds weer versteld van de 'encyclopedische' kennis van Dirk Jacob! Het is een feest om daar het vak te leren