Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt goed! Mogelijk dan nog een aanbeveling die ik van mijn lerares kreeg, Harvey S. Whistler introducing the positions v2:Dank voor het meedenken. Ik bedoel een methode waarmee ik de posities zelf kan aanleren en oefenen, dus eerst de positie zelf en dan ook in combinatie met andere posities. Heb met 2e-4e positie veel gehad aan Adam Carse boek V, zoek nu iets min of meer gelijkaardigs voor posities vanaf de vijfde. Ik heb inmiddels ontdekt dat er een boek van Metz "de hogere posities" met 5e, 6e en 7e positie bij de bibliotheek op de plank staat dus ga daar binnenkort eens naar kijken, en als dat hem niet is staan er op diezelfde plank wellicht nog andere interessante dingen.
Dank voor het meedenken. Ik bedoel een methode waarmee ik de posities zelf kan aanleren en oefenen, dus eerst de positie zelf en dan ook in combinatie met andere posities. Heb met 2e-4e positie veel gehad aan Adam Carse boek V, zoek nu iets min of meer gelijkaardigs voor posities vanaf de vijfde. Ik heb inmiddels ontdekt dat er een boek van Metz "de hogere posities" met 5e, 6e en 7e positie bij de bibliotheek op de plank staat dus ga daar binnenkort eens naar kijken, en als dat hem niet is staan er op diezelfde plank wellicht nog andere interessante dingen.