Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
overgedimensioneerd.
Overgedimensioneerd: in lengte, breedte, dikte en hoogte allemaal te veel, zodat er aan geschaafd kan worden.
Als een toets te krap bemeten is kun je er ook niets meer afhalen, want dan past het niet meer.
Ik kan alleen maar voor mezelf spreken. Wat mij beweegt om zélf een toets te maken is de voldoening die ik krijg omdat een dergelijke toets geheel eigen werk is. Ik kan ook helemaal zelf bepalen dat uit een bepaald stuk ebben een mooie toets te maken valt. Ook wil ik alles ( voor zo ver mogelijk) een keer helemaal gemaakt hebben uit een ruw stuk hout. Dat lukt heel goed.(.....) Wat bepaalt of je zelf een toets gaat maken of dat je er één van de dealer gaat bijschaven?
is de voldoening die ik krijg omdat een dergelijke toets geheel eigen werk is.
Tegenwoordig is ook heel veel op Ebay te koop tegen acceptabele prijzen en dat is heel handig voor de amateur.
Nee, maar daar is het ook niet om te doen.Over het algemeen is zelf een stuk ebbenhout verzagen niet goedkoper dan het importeren van een prefab ebben toets.
Ik denk dat die wel te krijgen is bij de dichtstbij zijnde vioolbouwer.Ik zou graag willen weten waar ik in Nederland een prefabtoets kan kopen voor 3,4 viool .