Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het kan nooit groot genoeg!
Heb nog nooit een kerel met zo'n groot instrument gezien eigenlijk, jullie?......
Op z'n kant op een speciale oplegger. Als je ziet wat er allemaal de weg op gaat...Maar hoe vervoer je die![]()
Een paar aan elkaar lassen gaat ook niet als je aan metalen denkt. Maar darmen kunnen heel lang zijn!Ik vraag me dan af waar men de snaren vandaan haalt.
Ja, dat klopt maar er moeten snaren op, geen darmen!(.....) Maar darmen kunnen heel lang zijn!
Haha, dan heb je iig genoeg lengte, maar die snaren zijn best dunLaatst was er iemand op het forum die de bespanning van een tennisracket wilde gebruiken, misschien is dat een idee?
Leuk filmpje over de octobas: .
De toon die eruit komt, vind ik vreselijk!
Maar die beesten leven toch niet meer?Helemaal mee eens! Ik vind het het meest weg hebben van de dinosaurusgeluiden die ik in Dierenpark Amersfoort weleens hoorde...
Maar wel in Amersfoort, want daar leven ze nog in het stenentijdperk dat is algemeen bekend.Maar die beesten leven toch niet meer?![]()
Nee, kan niet. Amors Forte, het kasteel van Amor.... Is gewoon niet van deze planeet. Daar kom je misschien als je dood gaat. De uitgestorven dino's wonen daar nu gewoon. Zo zit het. Wat Tobias zegt is weer kletspraat.Maar wel in Amersfoort, want daar leven ze nog in het stenentijdperk dat is algemeen bekend.
Ik val over het woordje WEER kletspraat, kijk zoiets doet pijn, had ik niet van je verwacht Irene, snik !Nee, kan niet. Amors Forte, het kasteel van Amor.... Is gewoon niet van deze planeet. Daar kom je misschien als je dood gaat. De uitgestorven dino's wonen daar nu gewoon. Zo zit het. Wat Tobias zegt is weer kletspraat.
Ow lieve Tobias, je weet toch dat ik van je kletspraat houd!Ik val over het woordje WEER kletspraat, kijk zoiets doet pijn, had ik niet van je verwacht Irene, snik !![]()