Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is niet waar, bij viool heb je zowel vibrato uit de pols als de elleboog. Laatstgenoemde vind ik mooier.ducky zei:@amaryllida
De vibrato die gebruikt wordt bij viool is anders dan hoe je bij cello vibrato speelt. Ik heb ook viool gespeeld en ben daarna overgestapt naar cello. En ik krijg ook steeds op mijn donder, als ik er even niet op let. Bij viool maak je vibrato vanuit je pols, bij cello houd je je pols "stijf" en maak je de vibrato vanuit je elleboog. Val jij ook niet gewoon terug op oude reflexen?
Dat wist ik niet... nooit geleerd, terwijl ik toch best wel een tijd les heb gehad... Jammer, maar goed om te weten!chrish zei:Dat is niet waar, bij viool heb je zowel vibrato uit de pols als de elleboog. Laatstgenoemde vind ik mooier.
Exact wat ik bedoel.... Mijn vioolleerkracht heeft me er al dikwijls op gewezen (als ik samenspeel met een van haar vioolleerlingen) maar mijn celloleerkracht heeft er nog niets op gezegd.ducky zei:Val jij ook niet gewoon terug op oude reflexen?