Enige tijd geleden vond ik -op een akker- een voorwerp dat qua vorm en afmetingen overeenkomt met een -qua vorm- Barokke vioolkam. Het lijkt een afgewerkt exemplaar, dat de inkeping voor de snaren duidelijk laat zien en ook de doorsnee (bij de voetje ruim 3 mm, bovenin 1 mm) lijkt te kloppen. Geen probleem... afgezien van het feit, dat deze van brons is..
Kon hier helemaal niets over vinden op internet, vandaar dat ik mijn probleem aan dit forum voorleg. Hebben jullie een verklaring voor een vioolkam van brons.
Heb me voor dit onderwerp op dit forum aangemeld:
Misschien is het plaatje niet gelukt, heb geen ervaring met niet-rechtstreekse beelden.
Ik hoop dat er op dit forum mensen zijn, die me meer kunnen vertellen over bronzen kammen.
Groeten, Cugel
Kon hier helemaal niets over vinden op internet, vandaar dat ik mijn probleem aan dit forum voorleg. Hebben jullie een verklaring voor een vioolkam van brons.
Heb me voor dit onderwerp op dit forum aangemeld:
Misschien is het plaatje niet gelukt, heb geen ervaring met niet-rechtstreekse beelden.
Ik hoop dat er op dit forum mensen zijn, die me meer kunnen vertellen over bronzen kammen.
Groeten, Cugel