Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar is het ook een duo voor twee violen?Marco Uccellini la Bergamasca is ook een vrolijk stuk.
Ik kan er overigens niet lang naar kijken: word gek van die overdreven bewegingen van die twee violisten. Dat schijnt te moeten tegenwoordig. Waarom weet ik niet. Vreselijk!
Ik ook niet en dat hoeft van mij ook niet. Maar zoals het in het YT-fragment toe gaat vind ik onnodig en zelfs storend. Daarom schreef ik ook 'overdreven', tenminste dat vind ik.(.....) Ik kan ook nooit stil staan....
Klopt! Maar dat moet je niet zien, dat moet je horen!(.....) Ik vind dat de muziek je ook erg uitnodigt om je passie erin te leggen tijdens het spelen.(.....)
Ik kan dat wel en dan zal dat het beste zijn voor de Viool2 partij anders zit je wel erg veel in de hoge posities te spelen, maar dan ben ik nog wel even bezig.Oh Frits, kun je als extra service ook viool2 omzetten naar Altviool voor viool-altviool duetten?![]()