Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Staat meestal naar het staartstuk dacht ik, maar hangt van de kromming van de kam af.Hallo allen
Aan welke kant moet eigenlijk het merk van kam op de viool komen?toets of staartstuk,of maakt dat niets uit?
Ik bedoel natuurlijk wanneer iemand een kam gaat plaatsen op zijn viool. Dan heeft het met de kromming van de kam te maken waar het eventuele stempel komt te zitten.Aan welke kant het stempel moet heeft dus niets te maken met de kromming van de kam, zoals Tobias beweert.
Ik begrijp niet wat je bedoelt. De kromming bepaalt niet de plaats van het fabrieksmerk. Die kromming is volkomen symmetrisch bij een nog niet pas gesneden kam.Ik bedoel natuurlijk wanneer iemand een kam gaat plaatsen op zijn viool. Dan heeft het met de kromming van de kam te maken waar het eventuele stempel komt te zitten.
Ik heb het over een kam die al kant en klaar op een viool zit.Ik begrijp niet wat je bedoelt. De kromming bepaalt niet de plaats van het fabrieksmerk. Die kromming is volkomen symmetrisch bij een nog niet pas gesneden kam.
Dan kun je die kam maar op één manier plaatsen en dan heeft de vraag moet het stempel aan staartstuk- of toetszijde, geen zin.Ik heb het over een kam die al kant en klaar op een viool zit.