Rolf Straver
Rolf Straver
Dit is het slotdeel van sonate nr 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook dit is iets dat de eerste keer ahw om je oren vliegt en als je het dan nog eens hoort, gaat het echt landen.
Leuk deel! Misschien vond ik deze met het tweede deel de meest toegankelijke.
Doet me een beetje denken aan de sfeer die je bij George Gershwin tegenkomt. wat de pianopartij betreft.
Hoop maar dat je een live duo viool-piano vindt voor uitvoering en opname van je vioolsonate!
het blijft lastig voor te stellen, dat vioolspelen, de grepen, de wisselingen, de stokvoering, de problemen met de zuiverheid... Ik vind het maar knap van jullie strijkers, in elk geval en ik weet me nog steeds te onbewust van de talloze moeilijkheden die een viool of een strijkinstrument i.h.a. heeft.
Anders laat je de violist wel vanalles uithalen. Maar het klopt, een strijker kan nog véél meer!in elk geval en ik weet me nog steeds te onbewust van de talloze moeilijkheden die een viool of een strijkinstrument i.h.a. heeft.
Marcelita zei:Anders laat je de violist wel vanalles uithalen. Maar het klopt, een strijker kan nog véél meer!
Er zijn diverse streektechnieken die tot een bepaald soort klank leiden en als je je die bewust bent, waar zou dat toe kunnen leiden aan nog meer creativiteit!
Maar de vraag is, of dat voor mij verstandig is om te doen, misschien is het beter als een gevestigde componist dat doet.
Ik ben er nog niet aan toegekomen te experimenteren met jouw voorstel voor het slot van deel 2, komt nog!
groeten,