Goedemorgen,
De titel zegt het, ik zoek een geschikte vioolkoffer voor mijn nieuwe viool.
Ik ben 25, speel één jaar viool, en zit midden in het aanschafproces van mijn eerste viool.
Tot nu toe heb ik gehuurd, daar zat alles bij; stok, hars, koffer etc.
Maar goed, dan wil je natuurlijk uiteindelijk toch een eigen viool.
Heb inmiddels een mooie viool op het oog, uitgezocht bij een vioolbouwer in Amsterdam die ik getest heb met mijn lerares, het voelt allemaal bijzonder goed.
Nu alleen nog een koffer, en ik zoek een koffer die bij de viool past, een instapmodelletje, niet direct een Gewa of Bam koffer van 600 euro.
Even wat over mijn profiel en wat ik er mee verwacht te gaan doen.
De viool in kwestie is een Duitser uit 1930, met vraagprijs 2500.
Ik probeer iedere dag een half uurtje te spelen, lukt niet altijd.
Thuis wordt de viool, wanneer ik niet speel, in de koffer bewaard.
Ik heb eens per twee weken les, waarbij de viool in de koffer mee op de fiets gaat.
Graag zou ik tips van de mensen hier ontvangen over mogelijke koffers die passen bij mijn profiel en de viool.
Alvast hartelijk dank, zie uw mening graag tegemoed.
Jan
De titel zegt het, ik zoek een geschikte vioolkoffer voor mijn nieuwe viool.
Ik ben 25, speel één jaar viool, en zit midden in het aanschafproces van mijn eerste viool.
Tot nu toe heb ik gehuurd, daar zat alles bij; stok, hars, koffer etc.
Maar goed, dan wil je natuurlijk uiteindelijk toch een eigen viool.
Heb inmiddels een mooie viool op het oog, uitgezocht bij een vioolbouwer in Amsterdam die ik getest heb met mijn lerares, het voelt allemaal bijzonder goed.
Nu alleen nog een koffer, en ik zoek een koffer die bij de viool past, een instapmodelletje, niet direct een Gewa of Bam koffer van 600 euro.
Even wat over mijn profiel en wat ik er mee verwacht te gaan doen.
De viool in kwestie is een Duitser uit 1930, met vraagprijs 2500.
Ik probeer iedere dag een half uurtje te spelen, lukt niet altijd.
Thuis wordt de viool, wanneer ik niet speel, in de koffer bewaard.
Ik heb eens per twee weken les, waarbij de viool in de koffer mee op de fiets gaat.
Graag zou ik tips van de mensen hier ontvangen over mogelijke koffers die passen bij mijn profiel en de viool.
Alvast hartelijk dank, zie uw mening graag tegemoed.
Jan
Laatst bewerkt: