Nu maar hopen dat de kwaliteit beter is dan die van de Nederlandse taal.1969 zei:ik weet een adresje waar je een 6 snarige e viool kan kopen voor onder de 300 euro
duits kwalitijd
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu maar hopen dat de kwaliteit beter is dan die van de Nederlandse taal.1969 zei:ik weet een adresje waar je een 6 snarige e viool kan kopen voor onder de 300 euro
duits kwalitijd
Een andere reden; ik had mijn viool op de versterker aangesloten, en de versterker op het mengpaneel. Dat ging van Jack, naar een microfoonuitgang. Het punt is dat die aansluiting niet zomaar gemaakt kan worden. Alles was in principe in orde, maar voor je van de versterker naar het mengpaneel kan, moet je er een aansluitkastje tussen doen. Dat kan ook een reden zijn voor brom.BertBoonVioolbouw zei:Een bromtoon kan verschillende redenen hebben. een slecht afgeschermde kabel en een niet (goed) geaard stopcontact zijn twee voor de hand liggende.
Ik heb zelf een hele fijne versterker aangeschaft, die een mooi accoustisch geluid geeft, in de diepe en de hoge tonen. De Roland BA-330: http://www.bigone.nl/Geluid/Speakers/BA-330.html De link is alleen om het product te laten zien, en niet als reclame... Maar deze heb ik gekozen, en ik heb er erg veel plezier van.vio[line] zei:Ik ben alweer een tijdje offline geweest, maar ik zit nu met een vraag, waardoor ik dit forum weer even heb opgezocht!
Ha Bert, bij jou heb ik mijn Vivo2 van Ted Brewer gehaald! Echt waar, een prachtig ding.
Ik ben er helemaal verliefd op!
Nou heb ik alleen de laatste tijd wel een probleem omtrend deze viool. Zodra ik m op de versterker aansluit (een Line6 die tevens een hele irritante brom produceert als ik mijn viool aansluit), en ik de viool 'aanzet' (aan de zijkant van de viool zitten knopjes), begint hij even licht te geven, heb ik vervolgens eventjes geluid, maar geeft hij 5 seconden later een rood indicatielampje weer.
En rood houdt in dat de batterij op is. Terwijl ik al verschillende nieuwe batterijen heb uitgeprobeerd. Ik heb m hierdoor een half jaar geleden voor t laatst gebruikt (ik werd er gek van dat hij t telkens niet deed), maar nu ik weer tijd heb om viool te spelen, wil ik m weer gaan bespelen. Ik kom alleen elke keer dit probleem tegen.
Het lampje wordt rood, het geluid wordt niet meer versterkt, en heel af en toe (om de zoveel seconden) heb ik dan weer 5 seconden geluid, en daarna gooit ie hem er weer uit.
Naast dit probleem zit ik dus ook nog met die vervelende versterker...
Ik vraag me af welke versterker het beste past bij een 5-snarige Vivo2.
Ik heb wel eens gehoord dat een basversterker goed is voor een 5-snaar, maar ik vraag me af hoe het dan met de hoge tonen zit bij de viool. Blaas je daarmee je basversterker juist niet op
Ik hoop echt ontzettend dat iemand me hiermee kan helpen...