Saar___
♪
Hallo,
Ik componeer regelmatig wat, en ik vond het wel leuk om het met jullie te delen. De geluidskwaliteit is niet al te best, en daar komt nog bij dat het door een computer "gespeeld" wordt. Dus probeer door de kwaliteit heen te luisteren, asjeblieft!
Als de muziek 60 dagen niet gedownload is, wordt hij automatisch verwijderd, dus als je niet meer kan downloaden, is dat de reden.
Tips, suggesties, reacties? Welke vind je het leukst/mooist? Of juist niet?
Sarah Lynn (14 jaar)
Ik componeer regelmatig wat, en ik vond het wel leuk om het met jullie te delen. De geluidskwaliteit is niet al te best, en daar komt nog bij dat het door een computer "gespeeld" wordt. Dus probeer door de kwaliteit heen te luisteren, asjeblieft!
Als de muziek 60 dagen niet gedownload is, wordt hij automatisch verwijderd, dus als je niet meer kan downloaden, is dat de reden.
- SWING PIZZICATO
- strijkkwartet (2 vioolpartijen, 1 altvioolpartij en een cellopartij)
- Nog niet af
- Ergens speelt de altviool iets dat niet gestreken moet worden, maar getikt, dus zonder toonhoogte. Helaas snapte mijn programma dat niet :|
Swing pizzicato.wma - 0.58MB
Nog geen titel
- 1 solo viool, begeleid door strijkkwartet
- Nog niet af
- Je hoort lange noten het hele stuk door. Die moeten eigenlijk heel subtiel, maar ook dat snapt het programma niet.
solo zielig.wma - 0.58MB
Nog geen titel
- 1 solo viool, begeleid door strijkkwartet
- AF!
- Af en toe stopt de opname even, dan moet ik ik het tempo veranderen.
Modern met solo.wma - 2.50MB
RUNNING
- 2 violen en slagwerk
- Niet zeker of hij af is
Meningen zijn welkom!
- Er zitten herhalingen in, elk "thema" wordt herhaald, alleen doet het programma dat niet.
Running.wma - 0.49MB
THE BEAUTIFUL SEA
- altviool, cello en piano
- AF!
- De piano is in het begin niet zoals hij hoort te zijn, omdat de noten die overgebonden zijn, los gespeeld worden.
- Ook in dit stuk zit een herhaling, maar die wordt niet gedaan.
The beautiful sea.wma - 0.60MB
THE RHYTHMIC SONG
- strijkkwartet
- AF!
- Ook hier zitten herhalingen, en het eind hoort ook ergens anders, maar dat lukte niet door, jaja, mijn programma :lol:
The rhythmic song.wma - 0.85MB
Tips, suggesties, reacties? Welke vind je het leukst/mooist? Of juist niet?
Sarah Lynn (14 jaar)