marloes s
|♫♫|♫
Eindelijk heeft mijn cello een plaatsje gevonden in een muziek groep/orkestje. 

Enthousiast gemaakt door marcelita oproep voor strijkers voor de wereldmuziekgroep ben ik afgelopen zaterdag wezen kennis maken en mee spelen.
En dan zal je altijd zien.......op tijd vertrokken en dan een gigantische file
Gelukkig kon ik even bellen en laten weten dat ik later kwam, maar ik baalde wel, de eerste keer en dan direct veel te laat.
Gelukkig werd ik hartelijk ontvangen door.....Marcelita.
Daardoor voelde ik mij direct welkom inde groep, en na mij geïnstalleerd te hebben maakte ik voor het eerst kennis met deze mooie vrolijke muziek.
Maar wat een moeilijk ritmes, kon er eerst niet wijs uit worden. En al die herhalingen haalde ik ook allemaal door elkaar.
Het eerste stuk heb ik dan ook niet veel gespeeld maar vooral geluisterd, muziek mee gelezen en geprobeerd mij wat te ontspannen.
Naarmate de tijd verstreek had ik het idee dat ik het steeds beter kon volgen en af en toe al wat mee kon spelen.
Het is echt en uitdaging, de ritmes zijn zo snel.......maar wel geweldig.
De noten op zich niet te moeilijk maar ik moet er nog wel tijd aan besteden.
Het geeft wel een enorme kik om zo met elkaar muziek te maken.
De sfeer was ontspannen en ik voelde mij snel thuis.
Heb mij dus definitief opgegeven en kijk nu al uit naar volgende maand
Enthousiast gemaakt door marcelita oproep voor strijkers voor de wereldmuziekgroep ben ik afgelopen zaterdag wezen kennis maken en mee spelen.
En dan zal je altijd zien.......op tijd vertrokken en dan een gigantische file
Gelukkig kon ik even bellen en laten weten dat ik later kwam, maar ik baalde wel, de eerste keer en dan direct veel te laat.
Gelukkig werd ik hartelijk ontvangen door.....Marcelita.
Daardoor voelde ik mij direct welkom inde groep, en na mij geïnstalleerd te hebben maakte ik voor het eerst kennis met deze mooie vrolijke muziek.
Maar wat een moeilijk ritmes, kon er eerst niet wijs uit worden. En al die herhalingen haalde ik ook allemaal door elkaar.
Het eerste stuk heb ik dan ook niet veel gespeeld maar vooral geluisterd, muziek mee gelezen en geprobeerd mij wat te ontspannen.
Naarmate de tijd verstreek had ik het idee dat ik het steeds beter kon volgen en af en toe al wat mee kon spelen.
Het is echt en uitdaging, de ritmes zijn zo snel.......maar wel geweldig.
De noten op zich niet te moeilijk maar ik moet er nog wel tijd aan besteden.
Het geeft wel een enorme kik om zo met elkaar muziek te maken.
De sfeer was ontspannen en ik voelde mij snel thuis.
Heb mij dus definitief opgegeven en kijk nu al uit naar volgende maand