Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik twijfelde of ik dit onderwerp niet eerder onder overige moest plaatsen als er dus een betere plaats op het forum voor is mag je deze zeker verplaatsen!Heeft naar mijn mening niet echt iets te maken met vioolbouw.
Kandidaat voor de Alternatieve Nobelprijs voor lachwekkend onderzoek wellicht
O, excuus! Dat bedoelde ik er helemaal niet me. Ik doelde op het filmpje. Dat is geen vioolbouw maar CNC-programmatuur uitproberen.Ik twijfelde of ik dit onderwerp niet eerder onder overige moest plaatsen als er dus een betere plaats op het forum voor is mag je deze zeker verplaatsen!
Dank, maar ik vroeg me vooral af waarom ze die mooie lage toeren dan niet laten horen...De opmerking van Hubertus vind ik wel interessant, Je zou denken als tijdens het onderzoek naar boven komt dat de lage tonen goed uit de verf komen bij de gebruikte houtsoorten zou ik mogelijk juist beginnen met een altviool of zelfs cello in plaats van te kiezen voor een viool en een 3/4de viool.
Alle bovenstaande commentaar ter zijde indien het doel is om een alternatief te bieden voor de goedkope chinese kinderviooltjes die toch reeds van minderwaardig hout worden gemaakt lijkt me er nog wel een plaatsje voor te vinden in de markt. De instrumenten moeten dan niet opboksen tegen kwalitatieve instrumenten maar slechts een aanvaardbare klank hebben en voldoende stabiliteit om een kind de mogelijkheid te geven door te groeien naar een kwalitatiever instrument.
Je kunt alleen maar trots zijn op een eigen product als het top spul is. Aan troep heb je niets. Moet je ook niet trots op willen wezen.(.....) eindelijk zou er nog best een markt voor zijn want Zuid-Afrikanen zijn nog steeds trots op eigen producten.
Goh, dat weet ik zo net nog niet, ik heb al menig mens fier als een gieter iets weten presenteren waarvan iedereen meteen zag dat het ondermaats was (de schilderijen van Wouter Beke?). Ik kan ook wel trots zijn omdat ik een muziekstuk eindelijk kan spelen terwijl ik tegelijk besef dat mijn prestaties verbleken in vergelijking met anderen. Ik denk dat het er maar van afhangt wat het doel was en of je het hebt bereikt. les goûts et les couleurs on ne discute pas. Van uitzicht kan ik me nog wel voorstellen dat zo'n instrument mensen aanspreekt en als je er een pickup in steekt heb je waarschijnlijk van klank ook niet te klagen. Daarbij kan het gezien het gewicht altijd nog gebruikt worden voor zelfverdedegingJe kunt alleen maar trots zijn op een eigen product als het top spul is. Aan troep heb je niets. Moet je ook niet trots op willen wezen.
Dat is dan een staaltje gebrek aan zelfkennis!Goh, dat weet ik zo net nog niet, ik heb al menig mens fier als een gieter iets weten presenteren waarvan iedereen meteen zag dat het ondermaats was