Muzirene
|♫♫|♫
Zoek een juf! Dat is een goed plan hoor. Maar vraag wel eerst, zelfs al voor de proefles, hoe ze denkt over stofmuizen...........Hier nog iemand die wel wat geluk kan gebruiken
Maar ik heb niet eens een "Juf" die mij kan helpen
---
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoek een juf! Dat is een goed plan hoor. Maar vraag wel eerst, zelfs al voor de proefles, hoe ze denkt over stofmuizen...........Hier nog iemand die wel wat geluk kan gebruiken
Maar ik heb niet eens een "Juf" die mij kan helpen
---
Zoek een juf! Dat is een goed plan hoor. Maar vraag wel eerst, zelfs al voor de proefles, hoe ze denkt over stofmuizen...........
En ook je avontuur is absoluut niet saai!
Maar witte houtlijm....ik denk dat onze vioolbouwers hier gaan flauwvallen van ellende.
Zoiets zetten zij vast met huidenlijm. Hierdoor kan de viool ook weer geopend en later weer gesloten worden als er iets van binnen verbeterd moet worden aan de viool. Na die paar uurtjes zal je viool geheid goed vast zitten.![]()
Owjee witte houtlijm
Een vioolbouwer had dit voor een appel en een ei met huidenlijm voor je willen repareren.....
Ik denk dat Hans ons allemaal bij de neus neemt. Hij doet zich zeer dom voor, maar is dat volgens mij niet.![]()
Hoe heb je dat gedaan? Want de webshoppagina bestaat niet (meer)!(.....) Ik heb het meteen besteld bij "vioolspelen.nl" [ gratis verzenden !!!](.....)
Hoe heb je dat gedaan? Want de webshoppagina bestaat niet (meer)!
Ik hoop dat ze een beetje dankbaar is.---
De Viol is binnen, dus waarschijnlijk vanmiddag eens even de viool
gaan verwennen
---
O jee !!!---
De Viol is binnen, dus waarschijnlijk vanmiddag eens even de viool
gaan verwennen
---
Ik hoop dat ze een beetje dankbaar is.
O jee !!!