Klinkt goed, jongens, via een andere site heb ik weer twee violisten gevonden, dus ik denk dat we wel wat uitgebreiders kunnen doen dan een kwartet.
Ik ben klassiek geschoold, maar speel ook wel Klezmer en vind dat erg leuk. Het lijkt me wel wat om het afwisselend te doen.
Misschien moeten we via een mail discussie eens met elkaar gaan praten wat we willen, maar denk dat het belangrijkste is om met elkaar te gaan spelen.
Wat betreft oefenen zou ik toch wel minimaal eens in de twee weken af willen spreken in de regio Amsterdam/Hilversum/Utrecht/Amersfoort.
Mocht de band echt wat groter worden, dan heb ik tegenover mijn huis een buurtcentrum waar je voor € 15 per avond een zaaltje kunt huren. Het is vrijstaand, dus onbeperkt herrie maken eventueel. Als we deze kosten delen zijn we per avond hooguit € 3 per persoon kwijt. Dat is best te doen.
Voor wie wat elektrische viool betreft geen goede apparatuur heeft: ik heb zo tien professionele elektrische violen liggen, dus dat is geen probleem, wil ik best even uitlenen op zo'n avond. Versterkers heb ik ook ruimschoots.
Kortom: verschillende stijlen muziek, samenstelling is ook flexibel, oefenen eens in de twee weken op wisselende locaties (hoeft niet elke twee weken met zelfde samenstelling, mensen die eens in de maand willen zijn daar ook vrij in).
Wie geïnteresseerd is om mee te doen, mail mij even (als je dat nog niet hebt gedaan), dan zal ik naar iedereen een e-maildiscussie starten.
Groetjes,
NoName#2