Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar over die walsen....ik weet zeker dat die werden gespeeld op paleizen waar het stiekem ordinairder aan toe kon gaan dan we met z'n allen dachten (statige toestanden, deftige vorsten en adel). Of heb ik je commentaar weer te serieus genomen?
O, humor!
Heerlijk, ik wil de Donald Duck van deze week!
Je ziet em meteen liggen, André Rieu staat op de voorpagina.
Als je goed kijkt zie je in de strip bij het concert van André Rieu ook nog de burgemeester van Maastricht Onno Hoes samen met Albert Verlinde in het publiek zitten.
Maar stel nu eens dat jeugdige lezertjes van DD, die quiz een paar keer doen en dan komt er een blaasinstrument uit, bijvoorbeeld een saxofoon, terwijl ze zo hoopten op een viool. Ik noem maar wat. Dan wordt er waarschijnlijk door het kind veel waarde gehecht aan de uitslag van zo'n quiz. Dan komt het kind met de vraag aan de ouders om saxofoon te willen spelen omdat de quiz dat 'zegt'. De viool heeft dan afgedaan.
Ik begon haast te denken dat er maar één soort uitslag denkbaar was...
Hoe doe je dat, Irene, aai jij soms snorharen????![]()
Ja, hoeveel legt de autoriteit DD aan gewicht in de schaal? Een ouder kan natuurlijk uitleggen dat deze kwis alleen helpt als je nog écht geen idee van een instrument hebt. Maar DD weet natuurlijk niet dat jij al aan viool dacht. Dan zucht zo'n kind toch van verlichting en verheugt zich op vioolles!
(.....) Tsja, mijn dochtertje van zeven heeft hem ook gedaan en lachte zich een breuk. De vragen waren echt niet serieus te nemen. Een kind die dat wel doet zal hoogstwaarschijnlijk ook erg veel moeite hebben met het leren lezen van noten, dus dan is een triangel eigenlijk het meest geschikte instrument....
Ze heeft een mail naar haar viooljuf geschreven: Ik denk dat ik overstap naar een triangel.
Hopelijk snapt die juf de humor.....
Ik ken de juf niet, maar ik mag toch hopen dat ze het correct opvat!