Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toen deze muziek mijn oor trof werd ik er vrolijk van mevrouw Marcelita. En ik denk dat enige vrolijkheid op dit forum geen overbodige luxe is. Ik wil niet zeggen dat het allemaal zuurpruimen zijn, maar er zitten best veel zuurpruimen tussen.Maar vertel, wat trof jou zo in deze muziek dat je het ons wil laten horen?
Zonder af te willen dalen in de ègetèdse lhgtb-modus, het is een vrouw. Valérie Aimard, om precies te zijn.Waarom heb je je bijdrage geplaatst Tobias? Waarover wil je het graag hebben?
Want een YT-filmpje plaatsen omdat jij daar vrolijk van wordt zou een achterliggende reden moeten hebben.
Het moet toch ergens over gaan lijkt mij. Dan noem je ook nog 'sierlijk'. Wat is er dan zo sierlijk aan?
Ik wil je wel een beetje helpen: is de strijker nou een man of een vrouw?
Is dat tenminste al weer opgelost.het is een vrouw. Valérie Aimard, om precies te zijn.
Je ziet het er niet aan af.het is een vrouw. Valérie Aimard
Maakt dit uit voor hoe ze speelt? Deze opmerking is denigrerend, heeft niets te maken met het onderwerp van dit forum en is niet passend voor een forumbeheerder. Dan zou ik denk ik toch liever het verwijderde filmpje van de snarensnaak bekijken. Ik heb het helaas niet kunnen zien, maar vermoed dat het een stuk vrolijker stemt.Je ziet het er niet aan af.![]()
Wat denk je? Nogal retorisch niet?Maakt dit uit voor hoe ze speelt?
Dus is de vraag: waar is Tobias als je hem nodig hebt? Nou ja, nodig ........................Nee, ik heb niet naar Legende geluisterd. Het gaat namelijk niet over Valérie, maar over Vandini. Ik vroeg me daarom af waarom Tobias het had geplaatst. Dat is alles.
Ja! Die vraag is hier op dit moment wel gerechtvaardigd.Dus is de vraag: waar is Tobias als je hem nodig hebt? Nou ja, nodig ........................
Ja! Die vraag is hier op dit moment wel gerechtvaardigd.
Is het een man of een vrouw, het is een mens Frits. Etiketten plak je op flessen en niet op mensen. Alle mensen zijn gelijk, het watermerk doet er niet toe.Wat is er dan zo sierlijk aan?
Ik wil je wel een beetje helpen: is de strijker nou een man of een vrouw?
Keurige opvatting. Alleen zijn mensen zijn niet gelijk, maar gelijkwaardig.Is het een man of een vrouw, het is een mens Frits. Etiketten plak je op flessen en niet op mensen. Alle mensen zijn gelijk, het watermerk doet er niet toe.
Je hebt gelijk Hopf.Keurige opvatting. Alleen zijn mensen zijn niet gelijk, maar gelijkwaardig.