Walter_vd_Hee
Walter van der Hee
Gisteravond kwam er een violiste bij mij op bezoek om mijn eerste viool te testen, ze had er geen moeite mee dat ik het filmde. Excuses voor de beeldkwaliteit.
Eerste opmerking die ze had was dat de kam te vlak was, dus als je wat foutjes hoort komt dat door mij, niet door haar
Verder vond ze de G- en D-snaar "magnifique", de E-snaar had ze wat moeite mee, zou aan de snaar kunnen liggen, of misschien moet de stapel iets naar rechts.
Ook de nek was iets te vlak voor haar doen, maar samengevat vond ze het een goede viool waar ik trots op mocht zijn
En ze bood zelf aan om toekomstig testwerk voor me te doen (aanpassingen aan nummer 1 en natuurlijk nummer 2).
Anyway, hier speelt ze een praeludium van Fritz Kreisler.
Walter.
Eerste opmerking die ze had was dat de kam te vlak was, dus als je wat foutjes hoort komt dat door mij, niet door haar
Verder vond ze de G- en D-snaar "magnifique", de E-snaar had ze wat moeite mee, zou aan de snaar kunnen liggen, of misschien moet de stapel iets naar rechts.
Ook de nek was iets te vlak voor haar doen, maar samengevat vond ze het een goede viool waar ik trots op mocht zijn
Anyway, hier speelt ze een praeludium van Fritz Kreisler.
Walter.
Laatst bewerkt door een moderator: