gevoeligesnaar
Karin
misschien is zo'n uit te toon vallende bes wel heel slecht voor je bloeddruk?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een hele tijd geleden alweer heb ik al eens gereageerd op een item over wolftonen. Misschien dat Irene en haar viooljuf er wat aan hebben. Hieronder mijn post van toen:
Sinds de zomer heb ik zowel een nieuwe cello als een nieuwe cellojuf. Zij was zeer opgetogen over mijn wolf. Ik moest de wolf koesteren, ermee spelen, `m juist te pakken zien te krijgen om zo de techniek voor de rechterhand te verbeteren. Laat `m wauwen, stotteren, overslaan. Maar dan op commando.
Zelden eerder zo snel mijn strijktechniek verbeterd.
Jos
tensie zelfst.naamw. [medisch] druk Bron: Wikiwoordenboek - tensie. SpellingCorrect gespeld: 'tensie' komt voor in de Woordenlijst Nederlandse Taal van de Taalunie en in de spellingwoordenlijst van OpenTaal. Deze woorden eindigen op tensie: distensie extensie hypertensie hypotensie ...
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/tensie
De relatieve luchtvochtigheid is ook een functie van de temperatuur, zodat bij hogere temperaturen de lucht meer vocht kan bevatten dan bij een lagere temperatuur. Wat mij echter verbaast is dat dit zo snel effect heeft op de klank van de viool in onderzoek. Meestal duurt het toch wel een dag voordat het instrument in evenwicht is met de op- en afname van vocht bij een bepaalde temperatuur.
Ik bedoel de bouwer van de viool!