Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ben op zoek naar bladmuziek met veel dubbelgrepen, snel en langzaam vind het allebei leuk. Ik wil wat meer oefenen op dubbelgrepen. Het mag gemiddeld/hoog niveau zijn, het liefst gratis te downloaden
Heeft iemand misschien tips, of weet iemand een componist?
Ik heb gezocht niet gevonden. Bedankt voor de verwijzing.
Mijn vraag luid echter iets anders, ik ben op zoek naar bladmuziek met dubbelgrepen, of een naam van een componist die stukken maakt met veel dubbelgrepen.
tja, dat gratis downloaden maakt het wel een lastige vraag :/
je hebt wel speciale etudeboeken waarmee je je helemaal kunt uitleven, en in veel concerten zitten wel passages met dubbelgrepen. En wat dacht je van orkestpartijen...
Ik krijg over het algemeen redelijk kortsluiting ergens tussen mijn vingers en mijn hoofd van dubbelgrepen, dus ik vermijd ze zo veel mogelijk, maar volgens mij is er best veel te vinden. (als je hoog niveau zoekt: volgens mij zitten er ook nogal wat in het vioolconcert in D van Tsjaichovski )
ZOek je echt hele stukken of vooral ook concerten waar wat passages inzitten?