Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ha, ha. Je bedoelt dat het hout dusdanig oud is, dat er nauwelijks nog enige cohesie tussen de vezels bestaat? Als dat zo is, dan moet je oppassen met stemmen, want dan heb je kans dat het hele kastje opeens uiteen spat.Ferrie zei:Het zal toch niet liggen aan de "oudheid van het hout".........? (Zoiets kom je tijdens een herfstwandeling in het bos wel vaker tegen op oud hout) :lol:
O, dat is mijn fout. Nu begrijp ik je probleem. Ik verkeerde in de veronderstelling dat je de bewuste advertentie op Marktplaats wel zou vinden, zeker met de aangegeven hint 'geschikt voor het conservatorium' in post #20. Ik wilde ook niet een link plaatsen naar Marktplaats, omdat ik elders eerder al had geschreven dat dit forum geen verlengstuk van Marktplaats behoort te zijn. Dan moet ik me daar natuurlijk ook zélf niet schuldig aan maken.liuwe zei:(.....)
Ik zou graag willen ingaan op foto 1 en 3, maar waar vind ik die?
Laten we het niet hebben over de stelligheid waarmee iets beweerd wordt, want dat is voor jouw reacties ook vrij gemakkelijk aantoonbaar. Ga er vanuit dat hetgeen ik beweer, mijn mening is. Als ik de mening ben toegedaan dat een afbeelding van een viool gefotoshopt is, blijft er nog steeds ruimte over voor het tegendeel. Bovendien mag een ieder er een andere mening op na houden. Die ruimte heb je blijkbaar opgevuld door daadwerkelijk die viool te bezichtigen. Een betere bewijsvoering kun je niet hebben. Je vond zelfs dat de viool er in werkelijkheid nóg beroerder uitzag en je zou je kunnen voorstellen dat er tóch gefotoshopt was. Daarmee bevestig je dan toch mijn bewering dat er mogelijk gefotoshopt zou kunnen zijn?!kaapsviooltje zei:Frits, je zit er met de bewering dat het gefotoshopt is volledig naast. Toen ik in die winkel was heb ik die viool zelf ook gezien. Hij is in het echt nog lelijker dan op de foto. Dus als ze al gefotodingest hebben, dan is het om het mooier te laten lijken. Dat zou dan een echt compliment voor ze zijn, want zo'n lelijk gemaakt instrument heb ik later nooit meer ergens gezien.
Wees wat voorzichtiger met je opmerkingen Frits, je bent wel erg vaak heel stellig.
Ik mag toch aannemen dat het lezen van de Nederlandse taal je uitstekend afgaat.liuwe zei:Waarvoor/waarvan? :| Of lees ik zo slecht?
Ik vind het zeker géén compliment waard als je je rommel eerst opsmukt en dan op internet plaatst.kaapsviooltje zei:Dus als ze al gefotodingest hebben, dan is het om het mooier te laten lijken. Dat zou dan een echt compliment voor ze zijn............
Onbedoeld onderbouw je dan toch het vermoeden van Frits.........!kaapsviooltje zei:"Hij is in het echt nog lelijker dan op de foto"