Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als bladmuziek of als CD/DVD?Heeft iemand deze misschien nog liggen?
Ik hoor het graag.
Alvast bedankt.
Oh, dan is uit het hoofd spelen altijd een optie.(.....) Maar wij cello-enthousiastelingen willen vooral spelen!!!![]()
Oh, dan is uit het hoofd spelen altijd een optie.![]()
Hahahaha...
Dus nu is uit het hoofd spelen pas mogelijk nadat het stuk vanaf de bladmuziek dusdanig geoefend is, dat het mogelijk wordt?
Ik doelde eigenlijk op improvisatie! (zie eventueel ook een ander item op dit forum).
Nee, ik doelde niet op specifiek Breval, maar reageerde op:Huh? Breval improviseren? (.....)
Kan altijd. Ook zonder bladmuziek! Sommigen onder ons noemen dat improviseren.(.....) Maar wij cello-enthousiastelingen willen vooral spelen!!!![]()
Nee, ik doelde niet op specifiek Breval, maar reageerde op:
Kan altijd. Ook zonder bladmuziek! Sommigen onder ons noemen dat improviseren.
En als ze die tweede van Breval wil horen, is ze echt wel zo slim om YT te raadplegen.
Ik ga nu beginnen met deze Breval, en nu blijkt dat ik de muziek hiervan al maanden op mijn mp3 speler heb staan en er dus al behoorlijk bekend mee ben.![]()
Je kunt aan het eind van blz. twee ook kijken of daar een duidelijk slot te zien is. Bijvoorbeeld een accoord. Daar wil Breval nog weleens mee afsluiten. Dan is er kans dat er idd niets meer volgt.
. Ik wist niet dat er een CD voor bij Breval bestaat.