Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vorige week is mijn zoontje overgestapt naar een halve cello. Hij mocht kijken en helpen met de stapel zetten, klos, pin, staartstuk en snaren vervangen en kam bijsnijden en plaatsen en had bijna het gevoel dat hij zelf meegebouwd hadHeel interessant om te zien hoe ze de stapel bij snijden (afgelopen zaterdag) en gisteren waren ze het staartstuk aan het bijschaven..
Klopt, hij laat hem aan iedereen zien die bij ons thuis komt en is enthousiast aan het spelen! Volgens hem klinkt deze cello ook veel mooierWaarschijnlijk gaat hij op deze cello nog veel intenser spelen.
Dat lijkt me niet zo heel moeilijk: aangezien een jaar twaalf maanden heeft, wordt de uitkomst in maanden dan(.....) En nog even leeftijdenonderzoekje: 5+5+6=16, gedeeld door 3= 5,33.
Kijk nou eens: gemiddelde leeftijd licht gestegen (bij de halve finale was dat 5,2).
Alles in jaren, je mag het zelf naar maanden omzetten als je daar zin in hebt.
Verder komt deze biënnale de cello af die ze aan het bouwen zijn.
Aan deze cello word alleen gewerkt op de biënnale.
Het is een kopie dat ze aan het nabouwen zijn, en waarschijnlijk is de cello as Donderdag klaar.
Heel interessant om te zien hoe ze de stapel bij snijden (afgelopen zaterdag) en gisteren waren ze het staartstuk aan het bijschaven..
Komende Zaterdag ga ik naar Bach & breakfast, ben benieuwd of de cello dan af is.![]()
De winnaar van het concours geeft woensdag 12.30 een concert in het concertgebouw. Entree is gratis.