Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou ja, de C-snaar van een cello wordt door een vioolspelend muziekmaatje van mij toch al een waslijn genoemd. En in China heb ik zelfs een contrabas gezien waar echte waslijnen als snaren op zaten. En dan wilde men toch serieus dat een van onze bassisten erop ging spelen.SoundBoard zei:Volgens de informatie van de verkopende partij zitten er 'soepele snaren' op.
Deed mij aan elastiek denken.
Heeft iemand een idee wat hiermee bedoeld zou kunnen zijn?
Er zitten ook maar liefst vier fijnstemmers op!
Frits
Ja dat weet ik wel, maar ik bedoelde het meer in de combinatie met 'elastiek', dan zul je niet veel aan die fijnstemmers hebben!Lise zei:(.....)Maarre, vier fijnstemmers is erg normaal voor celli.
Helaas zijn mijn celli nu uitverkocht, maar binnen nu en twee weken heb ik weer een nieuwe partij binnen. Er zit geen plastic in en ook geen triplexkiger zei:Ik heb nog nooit van cello's gehoord die van plastic zijn gemaakt, alleen hout. Die uit China kunnen ook erg goed zijn en je kunt ook pech hebben. Nog nooit ervaren. Maar is hardhout slecht voor de klank of gaat het sneller stuk??