Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Houd het even in de gaten Bert, dit is in strijd met de Regels:Ja ik ken haar, maar als je al in Havelte bent, rijd/spoor dan even door naar Groningenvoor meer keuze en betere nazorg bij een vioolbouwer zoals ondergetekende.
Vanuit de contacten die ik enige jaren geleden met Scarlet had zou ik zeggen:Kent iemand ' Scarlett arts' in Amsterdam/Havelte?
Ik zou graag ervaringen willen horen/lezen..
p
"Reclame voor (een site met) eigen producten en/of diensten is niet toegestaan."
Discussie hierover niet hier, maar via conversatie of via het geeigende Forum 'Feedback'.Toch, Frits, staat onder en naast de door jou geplaatste berichtjes ook "Oosterhof Vioolbouw" en niet, wat te verwachten zou zijn, gewoon "Frits Oosterhof" , met zelfs een link naar je eigen commerciële website! Wat is dan reclame? Jij heb zelf ook wel eens een opmerking geplaatst in de trant van "kom maar even langs, dan kan ik even kijken". Ik ervaar Berts opmerking niet als reclame, ze is meer een soort onschuldig advies..
Om de grens te verhelderen zou openbare discussie ook wel wat hebben.Discussie hierover niet hier, maar via conversatie.