Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind 120 cello's wel erg massief, maar voor kamermuzieksamenstelling (30) ben ik wel te porren! En het is goed te betalen
Ik wens je nog even sterkte, geduld en spoedig herstel. (Misschien dan het spelen in kleinere stapjes oppakken?).Ik weet niet of ik tegen die tijd genoeg hersteld ben om te spelen en ....!
Vind 120 cello's wel erg massief, maar voor kamermuzieksamenstelling (30) ben ik wel te porren! En het is goed te betalen
Ik krijg al hoofdpijn als ik die Duitse site lees. Mijn Duits is nogal roestig. ;-) Dus de Kammermusik laat ik aan me voorbij gaan. Maar Dordt dus wel!Ja, het is alleen een eindje rijden (voorbij Stuttgart) en hopelijk is het onderdak daar ook betaalbaar.
Maar voorlopig wil ik eerst nog stappen maken in de techniek.
Gelukkig hebben jullie er ook last van!Nog 7 lange weken moeten we wachten, terwijl we met ons hoofd dus allang in Dordrecht zitten!![]()
Ja! Ik vond het fantastisch.Die 52 cello's geeft al een aardig beeld van wat je kunt verwachten, maar dat is dan aan het einde. Jij had dat orkest dus in Oxford?
Is het gelukt je kaartjes te bestellen?

Ben jij deze koekhapper Marcelita, want op de groepsfoto met de zwarte trui daarboven ben je eigenlijk niet te zien?Intussen aangemeld voor het festival. Dit gaat in twee etappes: je koopt eerst het lespakket. Daarna krijg je via de mail instructie hoe je de concerten met korting kunt boeken. Dat wordt dus de volgende etappe.
Het systeem liep niet vast, dat is al heel handig. Verder heb je nog de keuze om je via facebook te melden, dat heb ik niet gedaan, want ik zit niet op facebook. En ook kun je na aanmelden nog gaan twitteren of via facebook melden dat je je hebt aangemeld. Betalen loopt veilig, bijvoorbeeld via IDEAl. Het wijst zich allemaal vanzelf. Niet vergeten het invoerscherm met gegevens omlaag te scrollen, want er moet meer worden ingevuld dan wat je op het scherm ziet (het invoerscherm had groter gekund, maar ja, uiteindelijk ging het allemaal stukken sneller dan voorheen!).
Voor het bestellen van concertkaartjes is het overigens wel slim om eerst even een overzichtelijk schemaatje te maken met wat wanneer is. Er zijn namelijk keuzemomenten. Je kunt bijvoorbeeld niet tegelijk naar het Dagboek van een Cello (muzikaal verhaal voor klein en groot) en vioolbouwer Jan van der Elst op donderdag.
En op vrijdag heb je dus ook een keuzemogelijkheid in de namiddag.
Voor het verblijf noemen ze ook weer de mogelijkheid dat je aan kunt geven of je in een gastgezin wil, een B&B of dat je jezelf tracteert op een hotel. Er zijn gastgezinnen die al jaren openstaan voor cellisten van het festival.
En zouden deze koeken er weer zijn?
![]()
Kortom, kom allemaal, niet te lang tobben, lekker komen cellospelen en genieten!!!
Ben jij deze koekhapper Marcelita, want op de groepsfoto met de zwarte trui daarboven ben je eigenlijk niet te zien?
Waarom moet het in het Engels? Ik ben voor een Nederlandse naam.