Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh... Die heb ik nou juist net besteld . Dank je ik zal iets anders zoeken.Neem deze NIET:
![]()
Beschadigt het achterblad en vaak ook het bovenblad. Goedkoop is duurkoop!
Beschadigt het achterblad en vaak ook het bovenblad. Goedkoop is duurkoop!
Als je het contact punt gaat inpakken met een doek, dan word het contact punt waarschijnlijk een beetje bol en staat de cello onstabiel.Misschien kun je dat contactpunt met een dikke, zachte doek een beetje inpakken.
Als je het contact punt gaat inpakken met een doek, dan word het contact punt waarschijnlijk een beetje bol en staat de cello onstabiel.
Ja, dat is altijd waar. Ik geef in #11 alleen maar aan hoe ik er over denk. Een ieder is vrij daar anders over te denken, wat dacht je dan?Ieder is hier vrij om eigen conclusies te trekken.
Ik had het zo ook opgevat hoor.Ja, dat is altijd waar. Ik geef in #11 alleen maar aan hoe ik er over denk. Een ieder is vrij daar anders over te denken, wat dacht je dan?
Weet jij veel hoe het achterblad eruit ziet van cellosolisten? Bij sommigen van hen zie je een best gehavende cello.