Celloworkshop Frankrijk 9 - 16 Juli 2016 ook open voor andere instrumenten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

marloes s

|♫♫|♫
Voor de 9e keer verzorgt mijn cellodocent ook dit jaar weer een geheel verzorgde muzikale week in Frankrijk.
En daar er nog genoeg plaatsen en kamers over zijn hierbij mijn oproep.
Wie heeft er zin om mee te gaan op deze heerlijke vakantie?
Samen muziek maken, in groepen op je eigen niveau , dus voor iedereen toegankelijk, ongeacht je niveau.
In grotere en kleinere ensembles werken aan verschillende muziekstukken en de mogelijkheid (solo)te werken met de pianist.(die ook een aantal dagen aanwezig zal zijn).

Iedereen krijgt zijn muziek een maand voor aanvang toegestuurd, zodat je je tuis alvast kunt voorbereiden.

Het merendeel van de deelnemers zal cello spelen maar de week is ook open voor deelnemers die een ander instrument bespelen.

Deze fijne week wordt gehouden op landgoed Le Bocage in Haute-Marne boven Dijon, en is goed te bereiken met auto en trein
De kosten zijn voor de hele week volledig pension( ontbijt, lunch, diner, beddengoed en handdoeken) en alle workshops.
E 920 voor een kamer en E 795 voor kampeerders.

Als jullie interesse hebben stuur mij dan even een PM voor een folder en verdere informatie.

vriendelijke groeten marloes s

Dat is een leuk aanbod! Haalbaarheid voor mij is in onderzoek. Graag via PM folder en verdere info.
Heb even zitten googlen op landgoed Le Bocage (Haute Marne) en dat ziet er niet bepaald verkeerd uit! 't Is een eindje rijden, maar dan heb je ook wat!:)

Er is nog plek genoeg dus als iemand nog zin heeft in een heerlijke muzikale vakantie, laat het mij dan even weten.:)

Komt allen er is nog plaats.
Nog 3 dagen om je aan te melden!
15 mei sluit de mogenlijkheid om je aan te melden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven