Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Over Preludio is al meer geschreven op dit forum. Nu is het tijd voor het eerste optreden:Bekijk bijlage 2979
Er zijn zelfs 11 celli! Even afwachten hoeveel er doorgaan, maar het is erg veel voor een orkest van nog geen 40 man. Er is dan ook een stop voor celli (en fluitisten).Nu dus even lekker extra hard ertegenaan!
Ff tellen, zie ik het nou goed: 8 celli? Is het een actuele foto?
Hoe bevalt het orkest Nikin? Misschien dat ik in januari alsnog aansluit. Even afwachten hoe druk mijn rooster wordt.
Dat zou kunnen. Er wordt deels klassiek gespeeld (bijv. de Moldau van Smetena, de Winter van Vivaldi) en deels het lichtere genre (muziek van Frozen, Les Miserables, Harry Potter). Eigenlijk hetzelfe soort muziek als bij Preludio, maar dan met meer blazers en zonder violen. Wel iets moeilijker bij het leerlingenorkest van Tarcisius dan bij Preludio en een een heel stuk moeilijker bij het grote orkest. Gelukkig nauwelijks marsmuziek, maar dat is ook meer fanfare dan harmonie denk ik.Niet echt wat voor mij denk ik.
Inderdaad wel voorzichtig zijn met dreigende peesontstekingen!!!
Nu Nikin, je hebt wel een mooie combinatie van orkestjes met uitdaging en orkest met gewoon leuk meespelen!
Elf cellisten in Preludio van de 40 spelers in totaal, ja, dat is echt heel veel!
Is er in jullie omgeving geen cello-ensemble? Als er zoveel cellisten zijn dat ze er eigenlijk overal al genoeg van hebben, is een cello-ensemble wel een uitkomst! Wat je samen daarmee kunt bereiken is geweldig, ik kan dat van harte aanbevelen! Maar het heeft wel goede muzikale leiding nodig! Misschien, Marjolein, is dat nog wel iets om te proberen bijeen te krijgen, samen met een cellist die dat professioneel kan begeleiden.
Ik zit al in een cello-ensemble van mijn celloleraar. Heel soms spelen we ook samen met de vioolleerlingen van de broer van mijn leraar. Maar ik zou het juist ook leuk vinden om met andere instrumenten samen te spelen.