Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor geen meter.Maar hoe klinkt het kreng? ;-)
Mijn CV valt nogal vaak uit. Dus ik bewaar hem voor de winter.Heb je geen allesbrander dan?
In dat geval is het jammer dat het geen altviool is...Mijn CV valt nogal vaak uit. Dus ik bewaar hem voor de winter.
Nee, da's zielig! Geef 'm dan aan het Leerokest....Mijn CV valt nogal vaak uit. Dus ik bewaar hem voor de winter.
Ja met een cello met houtworm zit je vier maal zo lang warm, daar heb je gelijk in. Maar met een cello zonder die gaatjes schijn je zelfs vijfmaal zo lang warm te zitten.Met een cello zit je viermaal zo lang warm in de winter! En Tobias heeft het toch niet zo op celli en cellisten!
Als leerlingen deze viool zien en horen, zijn ze meteen genezen en willen ze nooit meer viool spelen.Nee, da's zielig! Geef 'm dan aan het Leerokest....
Inderdaad deze is nog lelijker dan mijn viool. Wat een afschuwelijk glimmend ding zeg. Jammer dat ik nu niet meer de lelijkste viool van Nederland heb. Die heb jij nu, gefeliciteerd Irene.Altijd baas boven baas. Zie hier mijn Leerorkest-viool. En dan is dit een mooie, ik kon kiezen....
Bekijk bijlage 2388 Bekijk bijlage 2389
Ik denk dat ze jouw viool een stuk mooier zouden vinden! Hoewel er ook meiden zijn die voor het bling-bling gaan...
Misschien is de klank van jouw viool wel afschuwelijker dan deze? Want daarop heb ik uiteindelijk deze viool uitgekozen, die was het minst erg... Zullen we beiden Vader Jacob opnemen? Kunnen we stemmen....Inderdaad deze is nog lelijker dan mijn viool. Wat een afschuwelijk glimmend ding zeg. Jammer dat ik nu niet meer de lelijkste viool van Nederland heb. Die heb jij nu, gefeliciteerd Irene.
Misschien is de klank van jouw viool wel afschuwelijker dan deze? Want daarop heb ik uiteindelijk deze viool uitgekozen, die was het minst erg... Zullen we beiden Vader Jacob opnemen? Kunnen we stemmen....
Heel fijn dus nu heb ik toch weer de lelijkste en slechtst klinkende viool van Nederland.Dan denk ik toch dat jij wint, Tobias, want uit de mijne komt nog wel iets van klank en hij is goed te stemmen. Het bling-bling-gehalte wat hem zo lelijk maakt, is dan van minder belang, vind ik. Want dat is tenslotte ook maar smaak. Er zullen best mensen zijn die zo'n bling-bling-geval geweldig vinden.
Hoewel Tobias met het plaatsen van foto's duidelijk doelt op het uiterlijk van het instrument, gaat het toch om de klank lijkt mij. Het zou mij tenminste niets kunnen schelen hoe het instrument er uit ziet, als de klank maar goed is.
Zo vergaat het Irene ook, wanneer ze een glimmerd ten tonele voert. Maar hoe zit het met de klank daarvan? Dat is toch waar het om gaat? Zo'n glimmerd kan toch vrij simpel wat doffer gemaakt worden, mocht dat verschijnsel een doorn in het oog vormen.