Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moest je eens weten hoeveel 'domme' vragen ik hier heb gesteld....kennelijk leeft het forum van dat soort vragen
Anderen krijgen dan de gelegenheid met hun ei van columus te komen, leuk toch!?
Ik was een keer mijn stemapparaatje vergeten, maar gelukkig kon ik dus de gratis app downloaden en toen kon ik toch stemmen.
Je kan toch ook via het internet stemmen.Haha, ja inderdaad leuk (al zou ik dan wel soms van schaamte helemaal in mijn trui kruipen)
Ja, een stemapparaat vergeten, dat is natuurlijk ook iets dat kan gebeuren. Ik heb dus nu de app, een stemapparaat, een stemvork die ik niet mag gebruiken en twee clips die eerstdaags zouden moeten in de bus zitten. Ik zal dus geen excuus meer hebben om niet te kunnen stemmenJeej!
Wat moet je nou met een stemvork met 442 Hz?Ik zou de gangbare 440 Hz nemen.
Dat schijnt nogal fraudegevoelig te zijn ook al gebruikt men zijn DigiD-code. Daar wil Ollongren nog niet aan.Je kan toch ook via het internet stemmen.
Je kunt van alles van ons vragen, maar jou negeren, nee, dat gaat te verZie je wel dat 't een domme vraag was *zucht*
... Jullie mogen mij nu allemaal straal negeren, ...![]()
Sssssssst ik was mijn stemapparaat al kwijt deze morgenZie je het nog een beetje zitten?![]()
Echt waar? Hoe cool is dat! Maar dus fraudegevoelig, lees ik?Je kan toch ook via het internet stemmen.
Grenzen verleggen héJe kunt van alles van ons vragen, maar jou negeren, nee, dat gaat te ver![]()